Bakan Çiftçi, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, 'AK Parti Grup Başkanvekilimiz Sayın Özlem Zengin, Milli Savunma Komisyonu Başkanımız Sayın Hulusi Akar ve AK Parti milletvekillerimizle Gölbaşı Vilayetler Evi'nde bir araya geldik. İstişare ve Değerlendirme Toplantımızda; vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğini doğrudan ilgilendiren başlıklarda yürüttüğümüz çalışmaları, sahadaki gelişmeleri ve önümüzdeki dönemin önceliklerini ele aldık. Ortak akıl, güçlü koordinasyon ve etkin mücadele anlayışıyla; Türkiye Yüzyılı'nın güvenli şehirlerini inşa etmek, milletimizin huzurunu daim kılmak için çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz. Katılımları ve kıymetli katkıları dolayısıyla milletvekillerimize teşekkür ediyorum. Aziz milletimizin emrinde, daha güvenli ve daha güçlü bir Türkiye için çalışmaya devam ediyoruz' dedi. (DHA)
POLİTİKA
SON
EKONOMİ
GÜNDEM
YEREL
SPOR
DÜNYA
ASAYİŞ
Bakan Çiftçi, AK Parti milletvekilleriyle bir araya geldi
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Ankara'da AK Parti Grup Başkanvekili Özlem Zengin, Milli Savunma Komisyonu Başkanı Hulusi Akar ve AK Parti milletvekilleriyle bir araya geldi.
Kaynak: DHA
Yorumlar
Trend Haberler
Beyoğlu’nda Sezon Finali Dostluk Maçıyla Taçlandı
Beylerbeyi’nde Kemah Rüzgarı: Yarım Asırlık Turnuvada Final Günü
Bakan Fidan, Mısır Cumhurbaşkanı Sisi tarafından kabul edildi
Beylikdüzü Belediyesi'ne operasyonda gözaltına alınan 12 şüpheli tutuklandı
CK Enerji Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac’tan Darülaceze’ye anlamlı ziyaret
TIR'a arkadan çarpan otomobilin sürücüsü öldü



